cytatia cytatia
183
BLOG

atrapy pytań i odpowiedzi

cytatia cytatia Kultura Obserwuj notkę 4

  

Dawno nie wymyśliłam niczego mądrego - ale to mnie nie zabija. Powód? Ostatnio byłam na USG tarczycy,  mam straszne wyniki. pan doktor z wieloma literkami przed nazwiskiem bada mnie i bada i bada... kończąc westchnął... no dobrze. Ja -  a co z moim guzem? Pan d. - z jakim guzem? Ja - tym 3 i pół centymetrowym. Pan d, - 3 i pół centromerowym?! I dawaj badać od nowa:)) Noooo szyja  nie pustynia, a 3,5 cm guz  nie ziarnko piachu... i tak sobie myślę - Ja też nie muszę od siebie niczego wymagać:! (ugotuję obiad, posprzątam, wyprasuje łachy i  wystarczy:) Bo tak sobie dumam - po co  całe życie będę siedzieć w tym kompleksie:) Nie wiem czemu napisałam te słowa ni z gruszki ni z pietruszki:) Głowa mi szwankuje - a mnie to już nie obchodzi:) Tak Cie informuję na wypadek gdybyś coś ze mnie 'błyskoczącego' chciał wydusić:) Nooo szkoda energii:)
cytatia
O mnie cytatia

jestem jaka jestem

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura