by Der Yasin via jp.dk
by Der Yasin via jp.dk
cytatia cytatia
145
BLOG

jak zamieniłam naukę na myślenie

cytatia cytatia Kultura Obserwuj notkę 0

  

z licznych poradników i artykułów naukowych wynika podstawowa dla mnie prawda, 
a mianowicie, że wszystkiemu winne jest myślenie przetworzone. 
zrewidowałam więc pojęcie myślenia i dokonałam podziału na produkty myśleniowe 
i myśleniopodobne. Zaczęłam wnikliwie czytać skład etykiet na produktach myśleniowych,
rozwikływać znaczenie poszczególnych dodatków do myślenia i nauczyłam się omijać
te najgorsze szerokim łukiem. Dziś sporo produktów, które zazwyczaj wymyślają inni
wymyślam sama. efekty po odstawieniu przetworzonego myślenia zobaczyłam już w kilka 
miesięcy po wprowadzeniu nawet drobnych zmian. Swoje doświadczenia opisżę w poradniku 
pt. zamień naukę na myślenie wzorując się na dzisiejszej zamieniaczce Julicie Bator.
cytatia
O mnie cytatia

jestem jaka jestem

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura